
- U wordt gedegen geïnformeerd over onze dienstverlening.
- Wij inventariseren uw ventilatiesysteem en mogelijk problematiek.
- U informeert ons eventueel over de ventilatieonderhoudsplanning GBS.
- Wij begroten en offreren initiële correcties projectmatig, d.w.z. die noodzakelijke reiniging- en revisiewerkzaamheden om het systeem in onderhoudsconditie te brengen.
- Wij stellen een onderhoudsovereenkomst op in overleg met de klant welke aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Uitgangspunten worden gevormd door:
- Bedrijfssituatie. (in de gezondheidszorg spelen andere factoren een rol als bijvoorbeeld bij een overdekt winkelcentrum of kantoorcomplex, met name een flexibel werktijdenschema i.v.m. toegankelijkheid van speciale afdelingen enz.)
- Overzicht van de diverse installaties en apparatuur in bedrijf.
- Specifiek onderhoudsschema per sectie, zoals o.a. filterwisseling, eventueel geïnitieerd door GBS planning.
- Preventieve onderhoudswerkzaamheden noodzakelijk ten einde grootonderhoud intervallen te verlengen.
- Regelmatige controles, inspectie en rapportage volgens schema.
- Kosten, tarieven en planning van de werkzaamheden.
- Prijzen, tarieven en leveringscondities van benodigde materialen.
- Storingsdienst voorziening.
- Algemene en bijzondere afspraken in overleg.
- Werkomschrijvingen per onderdeel.
Eindresultaat:
-Duidelijk kostenoverzicht per jaar. -Minimum aan overlast. -Optimaal werkend ventilatiesysteem. -Kostenreductie.